среда, 30 января 2013 г.

Щоденник навчання Бабійчук Валентини


Модуль 9. Рефлексія



     Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме диференціаціянавчання відбувається у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. вчитель має разом працювати з учнем, щоб допомогти йому розвинути навички самоспрямованості. Розробила стратегії та використала рекомендації для здійснення диференційованогонавчанняСтворила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні. Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінила себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу. Дякую.

Комментариев нет:

Отправить комментарий