среда, 30 января 2013 г.

Щоденник навчання Бабійчук Валентини


Модуль 7. Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені з'ясувати інформацію щодо правильності створення учнівських проектних робіт, а саме як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання, вибір програмного засобу для учнівських робіт. Розробила план вивчення теми. Ознайомилась з основними правилами створення учнівських презентацій, публікацій, вікі статті та учнівського блогу. Визначили стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів. Створила учительську презентацію. Розробила поради для батьків. Під час  педагогічної ради обговорили питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання. Створила приклади  учнівських робіт (інформаційний бюлетень "Як комп`ютер опанував різні професії?", презентацію групи "Програмістів" з проблеми "Хто головніший ком`пютер чи комп`ютерна програма?, учнівських блоґів групи "Художники" та групи "Журналісти", буклету) для демонстрації виконання учнями проекту. Дякую!

Комментариев нет:

Отправить комментарий