Створення інтерактивного контенту з інтерактивними вправами

Тема "Методика створення інтерактивного навчального контенту з  інтерактивними вправами"






Завдання:
1. Розгадати ребуси і пояснити їх значення;
2. Сформулювати тему заняття
3. Поставити завдання та озвучити очікувані результати
4. Скласти свій ребус, скориставшись посиланням на генератор ребусів та презентувати його.
 Запитання: Чи легко нам спілкуватися не знаючи іменн колег (учнів) ?
А тепер дізнаємося про свої імена за допомогою онлайн  ресурсу під назвою Імена. "Державна служба статистики України", клікнувши на посилання  http://database.ukrcensus.gov.ua/dw_name/history.ap   

Завдання: 
1. Презентувати своє імя, скриставшись посиланням  на "Державну службу статистики України"
2. Озвучити правила роботи під час навчального модуля.

Редактор "Теги слів" https://wordcloud.pro/ru/studio?v=14
Мета модуля:
  • Підвищити мотивацію до процесів пізнання та показати можливості застосування інтерактивних сервісів Інтернет, які підвищують ефективність освітнього процесу.
  • Ознайомити слухачів із методикою застосування безкоштовного он-лайн сервісу LearningApps.org, який  призначений для створення інтерактивних вправ.
  • Навчитися створювати навчальні віртуальні класи та інтерактивні вправи  в сервісі LearningApps.org – загальнодоступний безкоштовний он-лайн-сервіс, заснований на роботі з готовими шаблонами-заготовками для заповнення, призначений для створення інтерактивних завдань різного рівня складності, тематики та формату
  • Опанувати методикою наповнення персональних веб-ресурсів інтерактивним навчальним контентом, створеним у програмах та сервісах, які може освоїти самостійно і звичайний вчитель. На прикладі дистанційного уроку.
Завдання модуля:
-  Систематизувати знання щодо: можливості застосування інтерактивних сервісів Інтернет, які підвищують ефективність освітнього процесу.
- Сформувати вміння (навички): створювати інтерактивні вправи у безкоштовнму он-лайн сервісі LearningApps.org.
-    Розвинути установки до: наповнення персональних веб-ресурсів інтерактивним навчальним контентом, створеним у програмах та сервісах
Очікувані навчальні результати:
·      знання:
-     про підвищення мотивації до процесів пізнання шляхом використання інтерактивних вправ;
-     про можливості застосування інтерактивних сервісів Інтернет, які підвищують ефективність освітнього процесу;
·      вміння:
 -  створювати навчальні віртуальні класи в сервісі LearningApps.org;
-          -  створювати навчальні інтерактивні вправи  в сервісі LearningApps.org;
·     установки до:
-  - наповнення персональних веб-ресурсів інтерактивним навчальним контентом, створеним у програмах та сервісах;
План навчального модуля
1. Інтерактивні сервіси для створення дидактичних матеріалів.
2. Методика створення віртуального класу в сервісі LEARNINGAPPS.ORG (скрайб-презентація та інтерактивні підказки-помічники для самоосвіти в середовищі цього сервісу) (ВІДЕОРОЛИК).
3. Методика створення інтерактитвного навчального контенту в сервісі LEARNINGAPPS.ORG
4. Методика наповненн інтерактитвним навчальним контентом персонального веб-ресурсу
 Глосарій закодований
  •  Інфорактивні сервіси
  • Інтерактивність
  • Дидактичні матеріали
  • Методика
  • Віеіпедія
  •  Закодовані сервіси в сітці літер
Завдання:
  • Скориставшись редактором "Теги слів" https://wordcloud.pro/ru/studio?v=14 зашифруйте визначення "віртуальний клас"


  • Методика навчання — спосіб організації діяльності учнів з навчальним матеріалом.

1.  закодувати тему свого уроку;
2.  розкодувати  тему уроку колегам по іншій групі;
3. виконати інтерактивну вправу і пояснити значення кожного терміну у сітці літер
Підказки до інтерактивної вправи




  • ВІДЕОРЕДАКТОРИ
    (програми для редагування звукових та відеоданих: створювати, об'єднувати, змінювати відеофрагменти тощо)
  • КОДЕКИ
    (програми, що містять алгоритм кодування і декодування об'єктів мультимедіа)
  • КОНВЕРТОРИ
    (програми для конвертації даних з одного формату в інший)
  • ГРАБЕРИ
    (програми для запису звуку та відео)
  • КЛІП
    (невеликий за розміром (тривалістю) кіно- або відеофільм)
  • ТИТРИ
    (текстові об'єкти, що з'являються або поверх відео та використовуються для пояснення зображення, або в кінці відео та містять відомості про авторів відеофільму)
  • КАДР
    (окремий фрагмент рухомого (відео) чи нерухомого (фото) зображення)



  • ПЛЕЄРИ
    (програми для перегляду або прослуховування звукових та відеоданих)
  • Питання:
    -У якому сервісі створено цю інтерактивну вправу?
    -Що відбувалося під час виконання цієї інтерактивної вправи?
    -Як можна використати цю інтерактивну вправу у освітньому процесі
    -Які ще інтерактивні сервіси для створення дидактичних матеріалів ви знаєте?



    ТЕМА 1. ІНТЕРАКТИВНІ СЕРВІСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ
    Теоретична складова
    -Завдання:
    1. виконати інтерактивну вправу та дізнатися про поняття "ВІКІПЕДІЯ"-  глосарій до модуля у Вікіпедії https://learningapps.org/view839679
    2. ознайомитися з основними поняттями  (глосарієм до модуля) за допомогою наступних гіперпосилань:
    Інтерактивні вправи  
    - Дидактичні матеріали 
    - Інтерактивні он-лайн сервіси  та послуги  Google
    - Хмарний сервіс Kahoot
    - Електронний сервіс 
    -Мультимедійна презентація 
    - Веб-сайт 
    -LearningApps.Org - тепер українською! 
     Семінарське заняття
    Завдання: ознайомитися з вебінором, блогом, мультимедійною презентацією до модуля за допомогою  наступних гіперпосилань:
     Питання для обговорення:
    у яких он-лайн сервісах доцільно створювати дидактичні матеріали ?
    - які інтерактивні дидактичні матеріали можна використати в освітньому процесі?

    Практична робота в групах

    1.  Оберіть он-лайн сервіс, який дозволяє створити віртуальний клас та інтерактивні вправи.
    2.  Обговоріть можливості використання інших ресурсів у створенні інтерактивних вправ.
    3.  Запропонуйте алгоритм роботион-лайн сервіс, який дозволяє створити інтерактивні вправи.
    4.  Заповніть форму звітності у Google-формах за посиланням. 
    5. Презентуйте результати роботи  у будь-якому обраному сервісі своїм колегам.
    • LearningApps.org (http://learningapps.org/ ) – он-лайн сервіс, який дозволяє створити інтерактивні вправи
    • он-лайн сервіс для створення електронної стіни Padlet (https://padlet.com/
    • ресурс зі створення інтерактивних зображень ThingLink https://www.thinglink.com/ дозволяє створювати мультимедійні плакати, на які наносяться маркери
    • створення он-лайн презентацій http://ru.calameo.com http://www.slideboom.com соціальні сервіси, які дозволяють конвертувати презентації рower point у форматі flash та призначені для зберігання й подальшого особистого та загального їх використання.
    • створення навчальних пазлів http://www.jigsawplanet.com – сервіс дозволяє зробити збирання пазлів доступним та простим.
    • методика фішбоун (схема «риб’ячий скелет») http://www.classtools.net допомагає структурувати будь-який процес, ідентифікувати можливі причини проблем.
    • візуалізація рефлексії за ключовим словам «хмарка тегів» http://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html створює «хмарку» із тексту, який вводить користувач.
    • побудова шкали часу http://timetoast.com http://www.slideshare.net власна інтерактивна хронологічна шкала часу наповнена фотографіями, текстами та ілюстраціями.
    • проведення мозкового штурму з використанням візуальних засобів http://en.linoit.com допомагає структурувати ідеї, думки та припущення, які виникли спонтанно.

    ТЕМА 2. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КЛАСУ В СЕРВІСІ LEARNINGAPPS.ORG ТА МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ 

    Теоретична складова
    Завдання:




  • переглянути та проаналізувати відеоролик  про  сервіс LearningApps.org за допомогою наступного посилання https://www.youtube.com/watch?v=T3kCfkpf2zI&index=3&list=PLT0kA9xfsQ166hH0PqXGdY7fslUS5JGsg

  • Семінарське заняття
    Завдання:
    • довести цінність кожної складової    сервісу LearningApps.org 
    • підтвердити ідею використання  використання Інтернет-сервісу LearningApps.org. під час створення інтерактивного уроку
    • зробити висновок та оцінити урок розміщений у блозі Левченко І. М. використовуючи попередні гіперпосилання:
    Питання для аналізу відеоролика та інтерактивного уроку 
    ·  Що таке LearningApps.org?
    · Як потрапити на сайт LearningApps.org?
    · Як зареєструватися на сайті LearningApps.org?
    · Як заповнити створений профіль власними віртуальними класами?
    · Як створити віртуальні класи і профілі учнів, якщо є списки?
    · Як створити вправи, які бачитимуть учні?
    · Як ознайомитися зі списком створених вправ і використати їх?
    · Як відправити обрану вправу до віртуального класу?
    · За яких умов працюватиме кнопка «статистика»?
    · Як скористатися шаблонами для створення інтерактивних вправ?
    · Як створити і зберегти авторські інтерактивні вправи?
    Практична робота в он-лайн сервісі LearningApps.org (в парах)
    1. Оберіть он-лайн сервіс LearningApps.org, який дозволяє створити віртуальний клас.
    2. Обговоріть можливості створення віртуальних класів і профілі учнів, якщо є списки.
    3. Запропонуйте алгоритм створення віртуальних класів і профілі учнів, якщо є списки. і за їх відсутності.
    4. Створіть віртуальний клас і заповніть форму звітності у Google-формах за посиланням.
    5. Презентуйте результати створення віртуального класу у обраному сервісі своїм колегам.

     6. Практична робота № 2 ст 72 за посиланням   http://umo.edu.ua/images/content/koncorcium/repozitar_uvupo/navch_vydanya/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1%D0%AE.pdf

      ТЕМА 3. МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ В СЕРВІСІ LEARNING APPS.ORG (відеоінструкція)
    Теоретична складова
    Завдання:
    • Переглянути та проаналізувати  майстер-клас  по роботі з он-лайн сервісом Learningapps https://www.youtube.com/watch?v=B-3xIkrG9eM
    • переглянути та проаналізувати відеоінструкцію по створенню інтерактивного навчального контенту  у сервісі Learningapps org https://www.youtube.com/watch?v=KQbUxerZ8k4 
    Семінарське заняття
    Завдання:
    • визначити цінність кожного додатку  сервісу LearningApps.org 
    • порівняти інтерактивні вправи створені в різних додатках  Інтернет-сервісу LearningApps.org. та оцінити їх.
    • висунути гіпотезу та спланувати завдання для створення інтерактивних вправ та оцінити їх.
    Питання для аналізу переглянутих відеоматеріалів
    • Які додатки для створення інтерактивних вправ має он-лайн сервіс Learningapps?
    • Які можливості мають блоки шаблонів, інструментарій для ігрових вправ, голосування?
    Практична робота в он-лайн сервісі LearningApps.org (в парах)
    1.  Оберіть он-лайн сервіс LearningApps.org, який дозволяє створити інтерактивні вправи.
    2. Розподіліть по категоріях додатки сервісу LearningApps.org та обговоріть можливості створення інтерактивних вправ у різних блоках.
    3. Запропонуйте алгоритм створення інтерактивних навчальних впрв у різних блоках.
    4. Створіть інтерактивні вправи і заповніть форму звітності у Google-формах за посиланням.
    5. Презентуйте результати роботи колегам у обраному сервісі.

    ТЕМА 4. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТА НАПОВНЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИМ КОНТЕНТОМ ПЕРСОНАЛЬНОГО ВЕБ-РЕСУРСУ З ВИКРИСТАННЯМ СЕРВІСУ   LEARNING APPS.ORG  ТА GOOGLE ФОРМ.
    Теоретична складова
    Завдання:

    • переглянути та проаналізувати інтерактивний навчальний контент до інтерактивного  уроку, розміщеного у  блозі БАБІЙЧУК В. Г. INTER УЧИТЕЛЬСЬКА за посиланням http://intelinterwork.blogspot.com/p/blog-page_36.html та БЛОГ АМАН І. С.,  "Інтернет-сервіси в освітньому просторі" (Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps) за посиланням http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html  (методика використання та наповнення)

    Семінарське заняття
    Завдання:
    • довести цінність кожної складової   інтерактивного навчального контенту уроків;
    • підтвердити ідею використання   Інтернет-сервісу LearningApps.org. під час створення  і наповнення навчальним контентом інтерактивного уроку персонального веб-ресурсу
    • зробити висновок про доцільність інтегрування різних дидактичних матеріалів створених у різних он-лайн сервісах;
    •  оцінити навчальний контент інтерактивного уроку розміщеного у блозі БАБІЙЧУК В. Г. INTER УЧИТЕЛЬСЬКА за посиланням http://intelinterwork.blogspot.com/p/blog-page_36.html
    Питання для аналізу блогу БАБІЙЧУК В. Г. INTER УЧИТЕЛЬСЬКА за посиланням  http://intelinterwork.blogspot.com/p/blog-page_36.html 
    • Яку ідею  дотримано  в структурі   навчального контенту до уроку на персональному веб-ресурсі (блозі) (тема, мета, завдання, обладнання)?
    • Із якою метою використано на організаційному етапі уроку інтерактивну вправу «Рік екології»?
    • Із якою метою використано  на етапі актуалізації опорних знань і мотивації навчальної діяльності учнів  електронну анкету з використанням Googl-форми?
    • Чи доцільними є на етапі вивчення нового матеріалу  тези лекцій та відеоролик?
    • Чому на етапі закріплення вивченого, зокрема, розв’язування екологічних задач, використано інтерактивні зошити створені в Googl-таблицях?
    • Як правильно вибрати , порівняти з критеріми та організувати на етапах узагальнення, систематизації, діагностики  і контролю знань та вмінь учнів різні види дидактичних матеріалів створених у різ них онлайн-сервісах: електронне опитування з використанням Googl-форми,  дидактичні змагання, інтерактивні вправи або голосування створені в сервісі LearningApps.org?
    • Яку цінність на етапі домашнього завдання має розв’язування екологічних задач в інтерактивних зошитах створених в Googl-таблицях, перегляд відеоролика та /або робота з електронним підручником?
    Практична робота  обраному  он-лайн сервісі або ресурсі (індивідуально)


    1. Оберіть он-лайн сервіси які дозволяють створити інтерактивний навчальний контент до інтерактивного уроку.
    2. Розподіліть по категоріях додатки сервісу LearningApps.org та обговоріть можливості створення інтерактивних вправ у різних блоках. 
    3. Запропонуйте алгоритм створення інтерактивного навчального контенту уроку або у віртуальному класі, або на веб-ресурсі (блозі, сайті).
    4. Сплануйте сценарій або схему уроку з інтерактивним навчальним контентом
    5. Створіть інтерактивний навчальний контент до вашого уроку на обраному ресурсі або сервісі і заповніть форму звітності у Google-формах за посиланням. 
    6. Презентуйте результати роботи (інтерактивний навчальний контент до Вашого уроку розміщений у обраному сервісі або ресурсі) колегам

    Як зробити кожен урок цікавим та корисним. 7 порад вчителю   https://www.youtube.com/watch?time_continue=991&v=GfMgsAbMltE

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий