Дистанційні уроки інформатики в НУШ (2-5 класи)

2-й клас інформатика



3-й клас інформатика

  • 4-й клас інформатика
    👉

    5-й клас інформатика


    Відеокаст 4 клас




    3 Способи подання повідомлень За новою програмою Урок 3.Шкільний курс інформатика 3 клас з програмним забезпеченням

    Програма освітнього комп’ютерного практичного заняття (4 год.)

    Бабійчук В.Г., методистнавчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО

    https://drive.google.com/drive/my-drive

    Навчальний практикум (4 год)

    Тема: Акмеологічний (компетентнісний) підхід до вивчення інформатики за оновленими програмами початкових класів.

      https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66VElHRHhtRkFXWjA/view?usp=sharing
    • Мета практикуму:  Формування акмеологічних (компетентнісних) змін у рівнях розумової діяльності вчителя на основі навичок мислення  високого рівня з використанням ІКТ
    • Мета навчання курсу «Інформатика»формування і розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільствіщо забезпечить готовність учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства та їх спроможність стати не лише повноцінними його членами, а й творцями сучасного суспільства.

    План 

    І. Презентація-лекція  https://drive.google.com/drive/my-drive   https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66bGMybE9yNUtYc0k/view?usp=sharing

    ІІ. Мікро-урок по інфографіці "Схеми, діаграми на прикладі інших матеріалів" 


    Сенарій до мікро уроку по графіці "Схеми та діаграми..."  https://docs.google.com/document/d/1ooO8OrX_wIHpWXFt2-IOHGVmZDwBpASkGgtE7TVmfj0/edit

     ІІ. Інтерактивні вправи. (дві)

    ІІІ. Презентація до уроку № 3.  4 клас.  Доповнення карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю.

    Мікро-урок Мітки на карті Google



    ІV. Практична робота з електронними картами Google.

    Діяльнісна складова

    1. Вправа 1. Людина та інформація
    Завдання: Встановити відповідності між властивостями об`єктів і органами чуття, які допомагають людині сприймати інформацію

     Вправа 2.Властивості інформації
    Завдання:  Вибрати зі списку відповідні опису властивості інформації.

    Сприяння розвитку навичок мислення втсокого рівня:
    • знання (відтворення чи впізнавання інформації);
    • розуміння (розуміння та інтеграція);
    • використання (перетворення одних умов на інші); 
    • аналіз (ідентифікувати частини та встановити співідношеня); 
    • синтез (скласти частини разом, щоб сформувати єдине ціле); 
    • оцінювання ( виявити цінності чи використати вже відомі критерії) 
    Вправа 3.   Переглянути презентацію та відеоролик про сучасного вчителя і визначити відмінності кожного із них.
     https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66VElHRHhtRkFXWjA/view?usp=sharing





       

       

      VІ. Вправа 3. Створення власних електронних карт Google.


      Комментариев нет:

      Отправить комментарий