2-й клас інформатика
3-й клас інформатика
5-й клас інформатика
Відеокаст 4 клас
3 Способи подання повідомлень За новою програмою Урок 3.Шкільний курс інформатика 3 клас з програмним забезпеченням
Програма освітнього комп’ютерного практичного заняття (4 год.)
Бабійчук В.Г., методистнавчально-методичної лабораторії акмеології МОІППО
https://drive.google.com/drive/my-drive
Навчальний практикум (4 год)
Тема: Акмеологічний (компетентнісний) підхід до вивчення інформатики за оновленими програмами початкових класів.
https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66VElHRHhtRkFXWjA/view?usp=sharing- Мета практикуму: Формування акмеологічних (компетентнісних) змін у рівнях розумової діяльності вчителя на основі навичок мислення високого рівня з використанням ІКТ
- Мета навчання курсу «Інформатика»: формування і розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві, що забезпечить готовність учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства та їх спроможність стати не лише повноцінними його членами, а й творцями сучасного суспільства.
План
І. Презентація-лекція https://drive.google.com/drive/my-drive https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66bGMybE9yNUtYc0k/view?usp=sharing
ІІ. Мікро-урок по інфографіці "Схеми, діаграми на прикладі інших матеріалів"
Сенарій до мікро уроку по графіці "Схеми та діаграми..." https://docs.google.com/document/d/1ooO8OrX_wIHpWXFt2-IOHGVmZDwBpASkGgtE7TVmfj0/edit
ІІ. Інтерактивні вправи. (дві)
ІІІ. Презентація до уроку № 3. 4 клас. Доповнення карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю.
Мікро-урок Мітки на карті Google
ІV. Практична робота з електронними картами Google.
Діяльнісна складова
1. Вправа 1. Людина та інформація
Завдання: Встановити відповідності між властивостями об`єктів і органами чуття, які допомагають людині сприймати інформацію
Вправа 2.Властивості інформації
Завдання: Встановити відповідності між властивостями об`єктів і органами чуття, які допомагають людині сприймати інформацію
Вправа 2.Властивості інформації
Завдання: Вибрати зі списку відповідні опису властивості інформації.
Сприяння розвитку навичок мислення втсокого рівня:
Сприяння розвитку навичок мислення втсокого рівня:
- знання (відтворення чи впізнавання інформації);
- розуміння (розуміння та інтеграція);
- використання (перетворення одних умов на інші);
- аналіз (ідентифікувати частини та встановити співідношеня);
- синтез (скласти частини разом, щоб сформувати єдине ціле);
- оцінювання ( виявити цінності чи використати вже відомі критерії)
https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66VElHRHhtRkFXWjA/view?usp=sharing
Комментариев нет:
Отправить комментарий