https://www.powtoon.com/html5-studio/#/edit/czhzWDiSCxs Досвід Сабіна Г В скрайбінг
План
обласного тренінгу з проблеми
"Використання сервісів web 2.0 для дистанційного навчання учнів"
План
обласного тренінгу з проблеми
"Використання сервісів web 2.0 для дистанційного навчання учнів"
1. Як створити блог ? https://www.youtube.com/watch?v=V1OnaDCymls
2. Створити блог дуже просто https://www.youtube.com/watch?v=GMdO9E1QtDs
3. Простий блог https://www.youtube.com/watch?v=ScLbtxa81uY
4 Що таке Google диск? https://www.youtube.com/watch?v=-Q54FXhyqnw
5. Google Диск для новичка.https://www.youtube.com/watch?v=-8iuPu-pskc
1.1. Інтерактивні вправи "Соціальні сервіси у профорієнтаційній діяльності працівників" та "Програми різні та корисні"
2. Створити блог дуже просто https://www.youtube.com/watch?v=GMdO9E1QtDs
3. Простий блог https://www.youtube.com/watch?v=ScLbtxa81uY
4 Що таке Google диск? https://www.youtube.com/watch?v=-Q54FXhyqnw
5. Google Диск для новичка.https://www.youtube.com/watch?v=-8iuPu-pskc
1.1. Інтерактивні вправи "Соціальні сервіси у профорієнтаційній діяльності працівників" та "Програми різні та корисні"
Питання:
- Про що Ви дізналися із цих вправ?
- Яка тема сьогоднішнього тренінгу?
- Які запитання у Вас виникли після виконання інтерактивних вправ?
2. Робота на сторінці сайту LearningApss. org. (Мультимедійні уроки) (семінар-тренінг) за посиланням http://intelinterwork.blogspot.com/p/learning.html
3. Оглянути та проаналізувати технологій Web 2.0. за посиланням http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/oglyad-tekhnologii-web-20.html
4. Переглянути та використати в педагогічній діяльності інформацію майстер-класу "Сервіси Web 2.0." за посиланням http://sovremennikklass.blogspot.com/
5. Вибрати та організувати роботу учнів у сервісах зазначених у статті "У вирі інформаційних технологій" за посиланням http://uvirit.blogspot.com/p/google.html
6. Визначити цінність та передбачити роботу учасників навчально-виховного процесу у програмах "інтелект-карти" за посиланням http://www.mind-map.ru/?s=7
2. Мітки на карті Google.
Завдання:
Питання:
3. Аналіз мультимедійної презентації на тему "Сервіси WEB 2.0." за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66dVdEbC1BZHI5ZFU/view?usp=sharing
2. Мітки на карті Google.
Завдання:
- Проаналізувати мікро-урок та встановити порядок виконання дій (алгоритм) за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7WsumWoEBrg
- Створити власну карту на сайті google.com.maps
- Додайте мітки адреси, де ви живете, школи в якій працюєте, міст чи країн, які бхотіли відвідати
Питання:
- Про що ви дізналися із цього мікроуроку?
- Як створити власну карті додати мітки на ній?
- Які дидактичні матеріали можна створити для учнів, скориставшись сервісом google.com.maps ?
- Які ще сервіси використані в цій частині тренінгу?
3. Аналіз мультимедійної презентації на тему "Сервіси WEB 2.0." за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/0B0BFBZZTrB66dVdEbC1BZHI5ZFU/view?usp=sharing
У вирі інформаційних технологій http://uvirit.blogspot.com/p/google.html
Інтелект-карти http://www.mind-map.ru/?s=7
Огляд технологій Web 2.0. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/oglyad-tekhnologii-web-20.html
Соціальні сервіси WEB 2.0 у профорієнтаційній діяльності педагогічних працівників http://dist.org.ua/mod/page/view.php?id=258
Програми різні та корисні
Мікро-урок "Мітки на картах Google.." https://www.youtube.com/watch?v=7WsumWoEBrg
Комментариев нет:
Отправить комментарий